首頁

2008年7月4日 星期五

當日中一仔 (Blog Tag 起踢篇)

我很少開 Blog Tag,不過趁今日升中派位放榜好日子,不如用來做一個 Blog Tag,讓大家也回憶一下自己當年做中一仔時。

然後踢多三位一齊想當年囉!

1) 第一日踏入你要入讀的中學,見到什麼令你最難忘?
我間中學係沿山斜路建,於是視線係由最高外牆(睇唔到校舍),沿途無瓦遮頭的長命斜,幅牆越來越矮,撐完扯哂氣先到大門口;大門係一度高門大戶式花園超大大閘,入口處一列米仔蘭芳香撲鼻,好有古堡Feel。

2) 中一係拎個咩樣書包?
Converse PVC 白色保齡袋,覺得自己好型,其實拎到手麻痺,因為勁重勁大,同自己都唔合比例。

3) 中一的班主任還記得叫什麼名字,教你什麼科目嗎?
只記得叫 Ms Leung,教英文。最難忘佢著的指定布料老師服是她自己設計,好多details,好有 Lolita Feel,不過難忘係因為佢係一個好惡的美女。

4) 還記得第一個主動跟你結識的同學是誰嗎?現在還有聯絡嗎?
叫肥Fat,係一個留班生;當時佢好似同所有男生都不妥,男生們又唔喜歡佢(體型),但其實佢都肥得好可愛呀。後來一段時間我都有同佢好親厚,但轉校後彼此再無聯絡。

5) 中一時參加了什麼課外活動,對你日後有大影響嗎?
Art Club,阿Sir好好玩,我的美學啟蒙老師,反而他認真教的美術繪畫技法卻少之又少。可是,他很努力向學校爭取權益,例如任何小息都可自由使用Art Room以及裡面任何設施,畫可以畫到一半存係度,又可以學做陶,還有很多外展機會,參觀畫廊、參觀展覽、甚至遊山玩水,拜訪佢老友童書插畫大師、聽兒童 畫與心童心理論演講會……最好玩係去佢錦繡花園的新居探訪。

不過,我今日竟然唔記得佢姓咩。唉,阿Sir,真係對你唔住呢!


踢以下幾位: 子貓物語 Chris
黃島主
容子
歡迎路過的朋友自踢啊!


參加了這個踢的其他朋友:(要連結這些真不容易!我盡力啦,但掛萬漏一,大家千祈唔好介意啊!而且好歡迎你來告訴我呢!)金婆婆   菲比的世界-戲劇‧教育‧生活隨感   日與夜, 兩個我   白雪堡壘๑۩۞۩๑  
☆。。ღmAKo bOMo╭☆。ღ    找一個自己的地   Jack and Magic Pea   
節瓜大俠大戰KADID王    浪漫飛行   娃眾取寵   佛口狼心      All or Nothing
Yan's space?   Jonathan 的江湖   非限定小棧     吉祥三寶幸運八星
欣乜事集記   思海   域拉科格   "魔鬼"慧瑩暢所欲言天地   Fresh Coffee Shop
暗黑熱血  陌生的城市   私の分享空間 。◕‿◕。    •:ღ。 愛。HaPPy 。ღ:•
QQ Mammy & Baby Bertin   櫻杏子夢遊仙境  我相我想   第一桶金  訊息萬變
迷失生活的真相  Happy In Our Lives   PE 傅   天使心情   深靈和平之城
小明群益會   達奇‧雞的童話王國   白蘭地生活雜誌     伊莎佩兒的格。仔。簿
不變的回憶    Daily Fongyun  Tower of Romance   黑暗舞台   Finn 
Blah Blah Blah   Days of Immaturity     Oasis   我愛故我在    小手小作
黑兔糖的窩    fans的少年夢..    熊貓電視台   Open Book   天空之城   悅悅小天地
治療師筆記   MYSTRONGMAN  草飛之階~jovisky   自言自語 ─ 傲雪    艾文倉





Related Posts with Thumbnails

沒有留言: